REGULAMIN SPRZEDAŻY SKLEPU INTERNETOWEGO

§ 1 DATA PRODUKCJI

Towary oferowane w portalu B2B opony123.pl są produktami nowymi, pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producenta lub oficjalnego dystrybutora.

Według Polskiej Normy PN-C-94300-7:1997 „Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport”, za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty wyprodukowania. Portal opony123.pl oferuje najwyższy standard usług i sprzedaje opony nie starsze niż 24 miesiące od daty produkcji.

§ 2 DOSTĘPNE PRODUKTY

Wszystkie oferowane w sklepie internetowym produkty są dostępne, a czas oczekiwania na dostawę nie przekracza 6 dni roboczych.

§ 3 ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

Zamówienie na wybrany przez siebie produkt możecie Państwo złożyć po rejestracji na stronie www.opony123.pl.

Do Państwa dyspozycji są 4 metody składania zamówienia:

a) logując się na portalu (preferowany),
b) mailem,
c) telefonicznie
d) faksem.

Zamówienie przez stronę www jest najszybsze, najdokładniejsze i najbezpieczniejsze. Proszę pamiętać o wpisywaniu wszelkich danych kontaktowych, co ułatwia operatorom obsługę zamówienia. W pole Uwagi prosimy wpisywać dodatkowe informacje, które mogą poprawić jakość naszej obsługi.

§ 4 BEZPŁATNA PRZESYŁKA

Przy każdym zamówieniu koszt przesyłki pokrywa portal www.opony123.pl. Państwo płacicie jedynie za zamówiony towar.

§ 5 PŁATNOŚĆ

Możliwe są cztery formy płatnośći:

a) za pobraniem (przy odbiorze),
b) przedpłata na konto,
c) płatność kartą kredytową
d) przelew terminowy (dla stałych klientów po przyznaniu limitu).

§ 6 SZYBKA REALIZACJA ZAMÓWIENIA

W związku z tym, że prezentowany towar jest w magazynie, realizacja zamówienia każdorazowo nie przekracza 6 dni roboczych.

Potwierdzenie realizacji zamówienienia otrzymacie Państwo mailem. W wyjątkowym przypadku przedłużenia realizacji zamówienia zostaniecie Państwo niezwocznie poinformowani o tym fakcie mailem lub telefonicznie. 

§ 7 PRZESYŁKĘ DORĘCZA KURIER

Firma kurierska dostarcza przesyłki do firm w godzinach 8.00 - 16.00. Nie można określić, ani zagwarantować konkretnej godziny doręczenia. Jeśli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje prosimy o kontakt z firmą doręczającą.

W mailu potwierdzającym wysyłkę towaru znajdują się numery przesyłek, dzięki którym można sprawdzić status doręczenia na stronie dostawcy lub skontaktować się z nim telefonicznie. W sytuacji, gdy kurier nie zastanie odbiorcy, pozostawia informację o próbie  doręczenia w postaci AWIZO. W kolejnym dniu po próbie dostarczenia, paczka będzie przechowywana w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd można ją odebrać osobiście. W przypadku braku odbioru osobistego następuje kolejna próba doręczenia.

§ 8 SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY ODBIORZE

Przed odbiorem towaru, prosimy o sprawdzenie czy jest zgodny ze złożonym zamówieniem. Opony w celach transportowych są spięte taśmą lub folią, co umożliwia odczytanie z nich podstawowych informacji. W przypadku niezgodności należy odmówić odbioru i natychmiast skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Niezwłocznie wyślemy zamówiony towar. Jeśli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka należy spisać protokół szkody w obecności kurier

 

Prosimy używać naszego opakowania do transportu i chronić artykuły przed uszkodzeniami. Opony do wysyłki należy przygotować w taki sam sposób jak były dostarczone. Szczególnie w przypadku kompletnych kól, prosimy zabezpieczyć boczne strony wystarczającą ilością tektury i taśmą do pakowania paczek. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowej obsługi lub wadliwego opakowania podczas przesyłki zwrotnej, zastrzegamy sobie prawo do podnoszenia roszczeń odszkodowawczych. Przedsiębiorstwa transportowe przyjmują jedynie artykuły, które są prawidłowo opakowane.

§ 9 FAKTURA VAT

Dowodem płatności przy odbiorze jest List Przewozowy. Faktura VAT jest każdorazowo przesyłana wraz z towarem oraz udostępniana drogą elektroniczną. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm) faktura VAT nie wymaga pieczątki oraz podpisu.  W przypadku wymiany wewnątrzwspólnotowej wystawiamy Fakturę VAT z 0% stawką VAT.

§ 10 Zastrzeżenie własności

Zastrzegamy sobie prawo własności wszystkich dostarczonych przez nas artykułów do momentu, w którym zostaną spełnione wszystkie nasze wierzytelności wobec Państwa lub wobec tej osoby, która przyjęła artykuły.

Dotyczy to także wierzytelnosci, które mogą powstać w przyszłości. W celu dochodzenia naszego zastrzeżenia własnosci, jesteśmy uprawnieni do zażądania natychmiastowego wydania artykułów z wyłączeniem wszelkich praw zatrzymania, chyba że chodzi o stwierdzone prawomocnie i bezsporne roszczenia wzajemne.

§ 11 Odpowiedzialność za poprawność informacji  w portalu  internetowym

Nie gwarantujemy, że portal internetowy będzie odpowiadać Państwa wymaganiom i że będzie dostępny przez caly czas bez przerwy w sposób bezpieczny i bezbłędny. Korzystanie z portalu internetowego następuje na Państwa własne ryzyko. Nie przejmujemy odpowiedzialności w szczególności w związku ze zdarzeniami, do których może dojść w wyniku korzystania z portalu internetowego i za poprawność informacji uzyskiwanych w ramach portalu. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo do zaproponowania Państwu innego towaru niż zamówiony, o takich samych lub lepszych parametrach.

§ 12 REZYGNACJA

Do momentu nadania przesyłki klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia bez żadnych konsekwencji. Jeżeli klient odmówi odbioru przesyłki zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami transportu w obie strony.

Przyjęcie zwrotu kompletnych kół możliwe jest wyłącznie po zapłacie ryczałtowych kosztów obsługi w wysokości 470 PLN wynikających z niniejszej ustalonej umowy.

§ 13 GWARANCJA I REKLAMACJA

Wszystkie towary sprzedawane w sklepie www.opony123.pl są objęte pełną gwarancją producenta lub oficjalnego dystrybutora.

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest paragon lub faktura VAT. W każdym przypadku prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Gwarantujemy kompetentną oraz profesjonalną obsługę posprzedażną.

§ 14 BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Dane wprowadzone do formularza rejestracyjnego są wykorzystywane przez Delticom AG wyłącznie w celu realizacji zamówień, udzielania informacji handlowej oraz badania satysfakcji klienta. Dane firmowe i osobowe są przesyłane i przechowywane z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Każdemu zarejestrowanemu podmiotowi przysługuje prawo wglądu oraz edycji swoich danych, które w procesie składania zamówienia wprowadził do systemu informatycznego opony123.pl, a także możliwość skorzystania ze wszystkich praw wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Logowanie klientów


Jesteś prywatnym klientem?

Jeśli chcesz kupić opony do swojego pojazdu przez Internet, kliknij tutaj.


Nie jesteś jeszcze klientem?

Zapisz się teraz bezpłatnie

Bezpłatny newsletter sklepu opony123.pl!

Nowości i rekomendacje z całej naszej oferty.

Ciesz się najlepszymi ofertami i ekskluzywnymi promocjami.



© 2001-2024 Delticom AG - opony123.pl - 29.03.2024 00:33