Mogą Państwo oddać zamówiony u nas towar w ciągu 30 dni.
Koszty zwrotu towaru są zależne od terminu zwrotu i ilości zwracanych artykułów.
Termin zwrotu rozpoczyna się waz z dniem dostawy.Następująca tabela przedstawia koszty, które są zależne od ilości paczek, i czas zwrotu do 20 sztuk. Prosimy zwrócić uwagę na to, że przy dużych rozmiarach opon mogą obowiązywać inne ceny.
Prosimy o nie wysyłanie towaru do siedziby firmy w Hanowerze. Z przyczyn organizacyjnych nie możemy odebrać tam towaru. Przed zwrotem towaru prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
opony123@delti.com, Tel.: 0616 417 356 (pon.-pt. 6-22 sob. 8-16),
Zostaną Państwo poproszeni o podanie przyczyny zwrotu lub reklamacji. Po przyjęciu informacji, które są potrzebne nam by szybko i sprawnie przerobić Państwa sprawę, odbierzemy od Państwa towar.
Prosimy o wykorzystywanie naszego opakowania do transportu. Prosimy chronić artykuły przed powstaniem szkód. Opony należy przygotować do wysłania w czystym stanie oraz związać po dwie sztuki. W przypadku kół kompletnych prosimy o szczególne zabezpieczenie części przedniej i tylnej koła przy użyciu odpowiedniej ilości tektury oraz taśmy klejącej. W przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku nieodpowiedniego posługiwania się albo niewystarczającego zapakowania przy wysyłce zwrotnej zastrzegamy sobie prawo do skorzystania z prawa do uzyskania rekompensaty poniesionej szkody. Firmy transportowe będą odbierać tylko odpowiednio zapakowane przesyłki.
Prosimy zwrócić uwagę: Z reguły nie odbieramy montowanego lub już używanego towaru, chyba że chodzi o odbiór reklamowanego artykułu. W tym miejscu pragniemy zwrócić Państwu uwagę na Państwa obowiązek sprawdzenia dostarczonych opon.
Jeśli chcesz kupić opony do swojego pojazdu przez Internet, kliknij tutaj.