Login
Toggle navigation
opony123.pl
portal B2B dla Ciebie
Opony
Opony osobowe, 4x4, dostawcze
Opony całoroczne
Opony letnie
Opony zimowe
Opony do oldtimerów
Opony wyścigowe
Opony runflat
Opony terenowe/4x4
Opony do samochodów dostawczych
Karawana opony
Opony dostawcze/C
Opony do aut elektrycznych
Znajdę opony dla kategorii samochodów osobowych
Opony motocyklowe
Opony motocyklowe
Chopper/Cruiser
Enduro
Motocross
Sport wyścigowy
Motorower/skuter
Super-sport tor uliczny
Sportowo/turystyczny diagonalny
Tour-sport radialny
Opony zimowe
Dętki do opon motorowych
Felgi i koła
Felgi aluminiowe z oponami (koła kompletne)
Felgi aluminiowe
Felgi stalowe z oponami
(koła kompletne)
Felgi stalowe
Strona startowa
..
Często zadawane pytania
Wysyłka i płatność
Czy mogę osobiście odebrać opony?
Niestety odbiór osobisty w naszej centrali w Hanowerze nie jest możliwy. Wysyłka towaru odbywa się z magazynów, mieszczących się na terenie całej Europy.
Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić adres wysyłki?
Jeśli po dokonanym zamówieniu chcą Państwo zmienić adres wysyłkowy, prosimy się zgłosić do nas. Firmy kurierskie nie przyjmują zmian adresu wysyłkowego bezpośrednio od klientów. Proszę pisać na adres:
opony123@delti.com
- chętnie Państwu pomożemy.
Czy podane ceny uwzględniają koszty transportu?
Koszty transportu będą doliczane tylko w przypadku zamawiania niewielkiej ilości towaru. Kwota dopłaty za transport będzie wówczas widoczna w koszyku, w trakcie zamawiania.
Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
Ceny podane w naszym sklepie nie zawierają podatku VAT. Będzie on jednak wyszczególniony na Państwa rachunku.
Czy płatność kartą kredytową jest bezpieczna?
Tak! O ile danymi Państwa karty kredytowej nie dysponują niepowołane osoby. Wielu sprzedawców internetowych stosuje obecnie specjalne systemy szyfrowania, zapobiegające kradzieży informacji poufnych podczas transakcji internetowych. Nasz system szyfrowania - SSL - Secure Socket Layer – należy obecnie do najlepszych.
Jakie są dostępne formy płatności??
Z dostępnymi formami płatności mogą zapoznać się Państwo
tutaj
.
W jaki sposób mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić bezpośrednio w naszym sklepie internetowym, w zakładce "Moje zamówienie".
Logowanie klientów
Zapisz się teraz bezpłatnie
Twoje ustawienia plików cookies
Ta strona wykorzystuje pliki cookie oraz podobne technologie. Klikając „# Alert_03_a #”, wyrażasz zgodę na to przetwarzanie, a także na przekazywanie danych osobom trzecim. Dane są wykorzystywane do analizy, retargetingu oraz odtwarzania spersonalizowanych treści i reklam ze strony Delticom, a także na stronach internetowych osób trzecich. Dalsze informacje, w tym przetwarzanie danych przez zewnętrznych dostawców, można znaleźć w ustawieniach oraz w naszym # Alert_03_b #. W dowolnej chwili możesz dostosować wykorzystanie niepotrzebnych plików cookie # Alert_03_c # za pomocą # Alert_03_d #.
Akceptuj